"Myślę - działam- programuję" to innowacja pedagogiczna realizowana w naszej szkole od września 2016r.
Kodujemy i ćwiczymy logiczne myślenie grając w grę MASTERMIND, progrmujemy pszczółkę, żeby chodziła po wyznaczonej trasie, gramy w szachy, uczymy się programować ze Skotim (http://scottiego.pl/), szyfrujemy, poznajemy historię robotyki,
uczymy się wzajemnie
i.........
Jesteśmy w ogólnopolskim projekcie:
W ramach europejskiego konkursu Tydzień Kodowania (codeweek.eu)
realizujemy następujące wydarzenia:
Nauczyciel: mgr Agnieszka Pawłowska
- 7 X 2016: Pierwsze rozgrywki - MASTERIND Klasa IIIa,
- 7 X 2016: Pierwsze rozgrywki - MASTERIND Klasa Va - gr 1
- 7 X 2016: Pierwsze rozgrywki - MASTERIND Klasa Va - gr 2
Nauczyciel: mgr inż Elzbieta Nowak:
- 10 X 2016: Bee- Bot at School. Pszczółka - robot w szkole kl. VI a gr 1
- 11 X 2016: Bee - Bot In the Town. Pszczółka - robot w mieście kl. IV b
- 11 X 2016: Bee- Bot at School. Pszczółka - robot w szkole kl. VI a gr 2
- 13 X 2016: Bee- Bot at School. Pszczółka - robot w szkole kl. VI b
Nauczyciel: mgr Hanna Nowak:
- 12 X 2016 : Unpluged activity: Utrwalanie pojęcia liczby pierwszej poprzez kodowanie - klVa
- 12 X 2016 : Unpluged activity: Utrwalanie pojęcia liczby pierwszej poprzez kodowanie - klVb
Nauczyciel: mgr Agnieszka Pawłowska
- 11 X 2016: Szkolenie nauczycieli: Oswajanie kodowania
- 12 X 2016: Kodowanie na dywanie - klasa IIIa
- 13 X 2016: Kodowanie na dywanie - klasa IIIa
Nauczyciel: mgr Longina Moszczyńska
- 04.11.2016r. Hieroglify - kodowanie w bibliotece - kl. IV b gr 1
- 08.11.2016r. Katalogi rzeczowe - symbole literowe i cyfrowe - kl. IIIb gr.2
- 18.11.2016 Logiczne myślenie - skarb, labirynt... - kl. III
Nauczyciel: mgr Aleksandra Bąk
-
18.10.2016r. - Marszowe kodowanie - reagowanie na komunikaty głosowe i obrazkowe w układzie tanecznym do muzyki marszowej - kl. IIa
-
19.10.2016r. - Bee- Bot - przygoda z pszczółka - kl.IIa
-
21.10.2016r. - Bee- Bot - przygoda z pszczółką - kl.IIa
- 26.10.2016r. - Dyktando graficzne - kodowanie i wykonywanie rysunków zgodnie z instrukcją - kl.IIa
- 27.10.2016r. - Kodujemy i ćwiczymy- wesoło się bawimy - kl.IIa
O kolejnych zdarzeniach poinformujemy w najbliższym czasie.
http://mistrzowiekodowania.pl/
AP